Thursday, January 21, 2010

sungguh memenatkan...

hari ni rupanya aku kena keluar tanpa dirancang.. sesampainya diopis... belum lg sempat letak beg dah dapat sms... check barang kat PJS7.. tak de lagik dah org nk p melainkan yang tersisa ini saja lah.. pukul 10 keluar drive bersama cik puan zuezie ke subang...
tengok apa..tengok benda alah ni la.. baru sampai dari port last night.. sabtu dah nak kena keluar ke IDAMANPHARMA plak sebelum dihantar ke PHARMANIAGA.. everything must in order.. keje aku ke ni? apa kes aku cek barang2 ni kan... bidan terjun...:P

Sape nak leh order arr..hehehehe... INDIA mari... prescription medical practitioner only yerrr


ini budak yang kitorang dera... sila tag betul2 yerrr..
lepas ambik sample2 yang wajib dituai.. kami ke Giant S.alam.. ada tujuan..
tapi sebelum tu sempat lunch nasik lemak kat sini...
boleh la.. 3 bintang dari 5 jerk aku bagi..

tujuan? ni ha..belikan 'buah tangan' buat en Rashid.. manager aku yang diserang Pneumonia..sian dia...
banyak soping kak!!
dan akhirnya....siap!!
cantek tak munger?


lepas makan... kami pun g la DEMC

mak cik ni keep calling budak2 yg nak joint melawat...


apa lagik..aktiviti syiok..snap sana snap sini..
tetiba aku malu lak nak amik gambo..hahaha over jerk!!!

abang uji yang sambil wat sale sambil melawat.. tu pasal bawak produk (dlm beg ijo)....siap pakai unipom lagik..si sarah peace!! cuba teka mana aku..heheheh..idung jerk nampak:P

mana org sakit nyer?
tu... yang ensem atas katil tu..hehehehe..

candid!!!


sekian..
balik ke opis pukul 2 lebih..sengal ja rasa... belum letak bontot dah di panggil ke stor suruh cek barang plak...erkkkkk
memang aku sangat tidak sesuai keje luar..cepat benar letih.. rasa kembang2 dah otak drive di waktu panas.. berselang seli aircond n panas mentari... (uhh sungguh eksen....kihkihkih)
nota:sedang mencurik tulang mengupdate blog time opis... ampun boss..bukan selalu kan..heheh
Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

3 comments:

zuzie's life story said...

woitttt...very the cepat hapdate eh??? mencik..suke sabotaj letak gambo i yg gebus2 tu!!!!! eh sok de lagiii lawatan sosial ...be ready for tomorrow ye akak sikin..

p/s > tgk ar sape camerawoman yg amik gambo cun2 itu..ngehngeh

TeacherAzimah said...

cikin taknak jadi cikgu ke?? heheheh....

Syikin said...

jadik cikgu? layak ke acik cikin ni jadik cikgu...hehehe kurang sabar mnegajar ni...eekekek..kang ade yang kene dera ni..hehehe

Related Posts with Thumbnails