Monday, January 25, 2010

di saat ini...

zoom in...
.
.
.
.
zoom out..
dipetang2 begini sambil ringan2 kan otak yang dari pagi berat kan..
sejak semalam pikir kan keje kan..
so try la this nescafe tarik..
not bad..cam magic.. bancuh2 je ade buih.. hehehe
tapi for me... power sangat la.. terasa pahit dilidah..
sebab selalunya aku akan buat half jerk nescafe yang mild tu..
even tau nescafe ni akan membunuh sumber kalsium dalam badan..
tetap aku minum .. tabiat buruk yang sukar dikikis... baunya tak tahan la...
jom minum jom!!
Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

4 comments:

Nuroll said...

sodapnyer...N ni blum lunch lagih...sob! sob! minta sket....

Syikin said...

ha... boleh2..meh sini saya leh wat kan..semudah a, b,c jerk..ready made..hehehe

Anonymous said...

Kin, sedap dak nescafe tu? nampak banyak buih tu... mcm best je.yang mild x dak ke?

Syikin said...

uda..pada aku..too pahit la..kaw2 nyer..so next time 1 mug half ja aku buat..heeh tapi kene tambah gula la sket.. nescafe mild? ada.. tapi x de buih arrr..hehehe

Related Posts with Thumbnails