Monday, January 4, 2010

Selamat tinggal

Beg doraemon ni mintak ditukar.. dah tersiat2 dah kulitnya.... tapi masih boleh bertahan.. sayang plak kat dia...kerna banyak berjasa...kehulu kehilir menabur bakti....chewah...ayat aku.....dah carik kat sogo..ada yang berkenan tapi pusing kali kedua... sudah disambar org.. tak de rezeki aku la gamaknya..



akhirnya cik abang belikan beg ni... murah je.. tapi aku suka.. ada 3 tempat yang macam2 aku boleh sumbat.. so beg doraemon bertukar rupa bagi tahun 2010...
dapat lah aku purse n handbag baru...suka2..hehehe :)
tarikh beli: 3 jan 2010
Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

3 comments:

mamaaerish : said...

bestnyer.. :)

ibu 2AZ said...

wah, dpt tukar yg baru..ermm betul lah kin..ina pun kalo dah slesa satu..ish kemana aje kkdg same je lah..hehe..bukan apa kkdg tuh kalo tukar2 beg..sure ada yg t'tggl..huhu..samalah pilihan..suka yg besar..sejak dah ada 3az nih..

hakim bape tahun?

Syikin said...

hakim lahir Sept 2006.. ikut tahun 4 thn dah la..huhuh

Related Posts with Thumbnails