Tuesday, January 12, 2010

Gain 5 in less than 2..

ape benda tu? gain 5 in less than 2?
yes!! dengan jayanya aku telah gain
5KG in less than 2 months
ya.. memang itu yang aku hajati..
memang itu menjadik salah satu azam aku tahun lepas..
tapi kenapa dalam masa yang singkat?
awal bulan 12 hari tu aku timbang baru 46 kg..
sama saja seperti sebelum2nya..
lepas consume B-complex.. tak habis pun 20 bijik..
dah naik..jadik 49kg dah 2 minggu aku stop makan b-complex
tapi.. berat kian naik .. semalam..51kg fuhh!! biar bonar..
penimbang kat rumah aku tu rosak ke? tak mungkin...huhuhu
harap berat kembali stabil.. tak nak la naik mendadak..
macam something wrong jerk..
tabiat pemakanan?sama saja.. tapi kalau kat rumah asyik nak makan ja...
kalau kat opis..sama saja.. emm ye ke?
Harus aku monitor berat badan setiap minggu ni... huhuh..
kenapa aku risau? sebab aku takut GOMOK...
ekekeke x moh arrr cukuplah zaman sekolah dulu aku tembam sampai di panggil 'tong drum' tak percaya? sila percaya..akakaka

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

7 comments:

zuzie's life story said...

kekekekke..tahniah!! teruskan usaha mengekalkan berat anda sekarang! berat before x bape sesuwei ler dear. tooooo skinny..nmpak cepat tua kang..hahahhaa...x mo kan????

Syikin said...

wakakaka.. kalau kekal cam skang.. i pun like.. jangan naik macam belon sudah..wakakaka.. u prasan x i gemok sket..hehehe

zuzie's life story said...

pasannnn...from the time yg kite TER jumpe kat rest soto ari tu kannnn...wakakaka..my dotetr said..mama..auntie cikin cam da gemuk ckit eh...wakakakakaka

eB ezrin said...

hik3... ok la tuh... 51kg... org kata mantop gitu... grhp2... ;p

eynda said...

B kompleks tambahkan selera makan kan? Akak takleh ambik multivitamin....konfirm naik berkilo-kilo :-p

Syikin said...

mamaerish..meletop? hehehe kalau maintain ok..kalau terus naik berkilo2..harus sertai 99HTN..huhuhu

Syikin said...

kak eynda.. tu la.. nk tiru kak eynd makan jamu la pulak.. heheh..update la pasal jamu tu..

Related Posts with Thumbnails