Wednesday, February 1, 2012

CNY@ last day kat Cherating..

sudah sampai hari terakhir... hari selasa 24.1.12
masa untuk balik..huhuhu esoknya dah start kerja.
sebelum balik, pagi tu buat aktiviti mandi manda sepuasnya..anak2 la..

menjamu mata ditepian pantai. semalam en suami dan sihakim mandi pantai.. acik ckin memandang penuh kerisauan. so hari ni tak perlu lagi mandi pantai.. walau ramai yang mandi. mandi pool sudahhhh
dia tengah memujuk abahnya nak mandi pantai....:P
akhirnya..berkubang 3 beranak kat sini saja..hehehehe
kami cek out sekitar 12.30pm. masa dah cek out dapat pulak voucer ni..alamak!! nampak gaya kena datang lagi la ya sebelum 31 dec 2012... baru terpikir tak nak datang sini lagi sbb dapat cek in lambat..huhuhu
hohohoho balik rumah... hohohoho balik rumah.. lepas dari gambar ni..
saya zzzz sepanjang perjalanan..sedar2 dah dekat satu perkampungan.. blurrr..
mana jalan yang en suami bawak ni...
 rupa2nya en suami nak ajak tengok gajah.. tak lama kat sini sebab ikutkan tutup 4.45pm. kami sampai dah 4.40pm..huhuhu dapat tengok gajah je.. aktiviti lain tak dapekkkk. next time maybe.
gajah comel!!
ibu ckin n arissa 'mamun' lagik. almaklum baru lepas bangun tdo...hahaha
ni tempat nak naik gajah...kan seronok kalau hakim dan arissa dapat peluang naik gajah pusing2 kawasan tu.
tempat gajah mandi manda..gajah mandi sungai la gamaknya
setelah diarahkan keluar..sedey2..baru sekejap ja sampai..huhuhu lain kali kena datang seawal 10am boleh tengok macam2 aktiviti gajah


PUSAT KONSERVASI GAJAH KEBANGSAAN
kepada yang berkeinginan nak p..sila la p.. ada jugak deerland dekat kuala gandah.
kalau dari KL menghala ke genting terus sampai tol bentong. tak jauh dari tol bentong jumpa la susur keluar lanchang..nak sampai kekuala gandah ni ada kot dalam 10km 
Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

3 comments:

ZanariahMdzain said...

kena bwk budak2 p tgk gajah ni...mcm best

intan said...

hehee aku sampai cherating nih cuti sek lepas, masa tu hujan memanjang, xmandi laut pun takut,huhuu

Syikin said...

zana- boleh buat percutian dihujung minggu..dengan selayang dekat ja kan..:)

intan- laut ni kalau musim2 tengkujuh ni angin kuat... mmg seriau nk lepaskan anak2 mandi.

Related Posts with Thumbnails