Monday, February 27, 2012

JUJUR AKU DAYUS

CEREKARAMA YANG SAYA LANGSUNG TAK TENGOK KAT TV3
TAYANGAN 2 MINGGU LEPAS
MENGGELUPUR RASA HATI NAK TENGOK GARA2 MAKCIK ZEL BUAT REVIEW BEST TERAMAT LAZAT..HAHAHAH AYAT TAK BLEH BLAH.

uit tak senonoh pakai caps lock.
gaya macam marah je.

maka dengan tak semena2 jejari tak berapa runcing acik cikin pon menggoogle youtube di iphong. tara..full version..


layan atas katil sambil golek2. even tak berapa feel sebab skrin teramat kecik tapi berjurai jua airmata acik cikin..dah memang kaki sadis feeling terover!
suka ngan watak beto dan juga nora danish..paling suka pada skrip yang mantopp.. suka semuanya la..
kalau belum tengok jom la tengok.. best tau!!


Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

5 comments:

sisdee said...

mmg best citer nie..ai suka sgt2 :)

citer yg last saturday pun best ;)

Syikin said...

best kan sis dee.. last saturday pon x tgk.. harus kena carik gak ni..nasib baik ada online:)

Ayin said...

kinnnn, berjurai2 air mata aku tgk cite ni mase tu...huhuhu..awal2 tu ingatkan jahat sgt la si nora (bkn nora anak pak brahim ye)..pastu baru tau dia pon kene sabotaj ngan ex bf dia..uwaaaaaaaa...sib baik ending best kawin balik..yang kedua, sebab hanya awak sahaja yang layak utk saya!!! touching sungguh!

Syikin said...

uittt nora anak pak brahim?? ingat ko ye nama aku..kui3
kan aku dah cakap..skrip memang menyentuh perasaan.
satu..dua..tiga
satu.. saya memang tak suka satu opis dengan isteri saya..hahaha kat sini aku dah oleh agak.. sure best cerita ni ..skrip mantop!!!
aku khatam 2 kali tu cerita ni...

Anonymous said...

penulis yang tulis skrip jujur aku dayus ni dah tulis satu lagi skrip telemovie. tajuk dia janji jujur sepi. beto jugak hero. jangan lupa tengok rabu depan, 13hb, 8.30 mlm kat tv9 :)

Related Posts with Thumbnails