Monday, February 13, 2012

LETIH

assalamualaikum uols

letih masih belum hilang
alhamdulillah kami selamat touchdown@ KLIA jam 12.30am 12 Februari/ ahad lepas
percutian yang panjang, percutian yang memberi seribu satu pengalaman baru
seminggu terasa begitu panjang bilamana rutin berubah
seperti biasa, hajat saya mahu berkongsi pengalaman indah saya disini
insyaalllah andai berkesempatan
terlalu banyak rasanya untuk dititipkan satu persatu pengalaman tersebut.
moga daya ingatan saya masih lagik kuat untuk mengingati satu persatu setiap tempat yang saya pergi, setiap emosi yang saya rasa..
Proses mengumpul gambar2 indah sedang berjalan..:) almost 3K pcs maybe...

yang pasti setibanyanya ditanah air terasa begituuu penat. tak pernah saya rasa sepenat ini selepas pulang bercuti. badan cuma mahukan tilam dan bantal. mata tak mampu bercelik lama.. itulah penangan percutian panjang kami warga averroes..

nota hati:- kalau bawak anak2 saya tak pasti mereka mampu menempuhi hari2 yang kami lalui. bagi saya aktiviti bermula seawal 5 pagi dan berakhir sekitar 1-2 pg. fuhhhh..

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

3 comments:

TeacherAzimah said...

wei cepat update tau cerita vacation ko! tak sabar nak baca.

intan said...

woww berjalan sakan nampak, mesti ada pengalaman yg mengusik naluri, byk org mengemis sampai kete berhenti kat traffic light pun ada yg dtg kat tingkap, ko ada experience tak?

Syikin said...

gmah- nk update tapi kepala tengah sarat nk buat macammana..harus lebih dari 10 entry aku ni..insyaallah..mmg aku nk update detail story.

intan- betul.terasa bersyukurrrrrrrrrr sangat berada kat malaysia dengan rezeki yg melimpah ruah.alhamdulillah

Related Posts with Thumbnails