Friday, February 24, 2012

alhamdulillah

syukur saya masih diberi kekuatan..
sejak petang rabu minggu lepas saya diserang viral fever..
sesuatu yang saya kurang suka iaitu MC..
tapi apakan daya setiap manusia pasti ada masa sihat..ada masa sakit
saya jarang demam.. dah tak ingat bila kali terakhir saya demam
tapi kalau sekali saya demam..memang tak bangun la..
minggu ni saya cuma datang bekerja hari rabu dan hari ini..
insyaallah keadaan semakin baik..
moga suami dan anak2 saya juga kembali sihat.
viral fever memang perlu masa yang agak lama untuk kembali pulih sepenuhnya.

ibu saya dikampung risau bila mendengar kami sekeluarga tak sihat disini...huhuhuhu
nasib perantau macam ni la. susah senang sendiri..:(

saya kena kuat!!

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

2 comments:

sisdee said...

semoga cepat sembuh ek dear!! mcm2 pnyakit now nie

Syikin said...

thanks sis dee:)

Related Posts with Thumbnails