Wednesday, May 12, 2010

Selamat Hari ibu.....ibu...ohhh sungguh terharu

ptg smalam kan....
masa tengah buat2 sibuk kat dapur...
tetiba terdengar pintu dibuka....
menandakan anak2 dan suami tercenta dah balik dari sekolah masing2..:P
suara hakim dari luaq dah dengar...
'ibu....ibu..hakim ada hadiah untuk ibu...."
ulang berkali2...
maka aku pon seperti biasa muka buat2 muka xcited muncul dari dapor...
tara..
*
*
*
*
*




uhhh sungguh la aku terharu....
pertama kali dapat kad dari boypren pon tak rasa macam ni beb!!
nasib baik aku tak menangis guling2 kat situ..hahahaha
hakim cakap hakim yang buat kad ni....
sambil buat muka comel dia..adik dia sengih ja....
mesti cikgu kat taska ajar budak2 buat kad ni today.....i like..
ibu akan simpan sebagai kenangan ...sangat manis....bahasa omputih..so sweet gitukkan..
walaupun hakim tulis umi tapi ibu tak kisah.... ibu tau kad ni hanya untuk ibu kan...
abah...sila jeles....:P

nota: memang menjadi tabiat aku selalu 'hadiahkan' something utk anak2 bila pulang kerja... even sekeping biskut mereka teruja...tak sangka pulak today dapat hadiah dari anak2..uhhh terharu...
Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

2 comments:

azimah-Butik Nur Kasih said...

wahhhhhh best nye dpt kad dr anak!! oh tak sabar nak tggu saat dpt kad dr iman n amal plak..

Syikin said...

hehehe insyaallah.. ni pon sebb hakim kat taska ada ajar sket2... tu yg adanya kad tu..hehehe

Related Posts with Thumbnails