Tuesday, May 4, 2010

BMW....:)

acik cikin ni nak beli BMW ker?
usah harupppp
BMX ada la...hahaha
dah lama tengok iklan ni kat TV3..so today tergerak hati nk melawat web tersebut....
jom follow!!!
(kali ni acik ckin x ajak korang2 habiskan RM hoccay...janji...!!!)



untuk makluman lanjut uaols leh g kat web tu...
kecikkan iklan tu..so sila klik pada iklan supaya anda leh tengok dengan JELAS
tak rugi menambahkan ilmu didada kan...:)
dari ku melepak diatas katil disabtu yang syahdu...ngeh3

nota cinta: acik ckin pernah rugi melabur yang ntah hapa2... separuh ja dapat balik.. separuh lagik..leburrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..uwaaaaaaaaa


Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

4 comments:

azimah-Butik Nur Kasih said...

takpe cikin itu semua pengalaman. btw rajinnya pi BMW! wow!

Azmiezas said...

Kalau lah akak serajin awak..

Syikin said...

gmah- ha ahh pengalaman utk org degil cam aku ni ha..so now extra berhati2..

Syikin said...

kak azmiezas- time ni tgh rajin la...tapi tak tau la on that that rajin ke tak..ntah2 tdooooooooo baik punya..kih3

Related Posts with Thumbnails