Friday, April 23, 2010

24-25 APRIL 2010: PUREEN STOCK CLEARANCE

Maaf pada kawan2 sekalian..acik ckin ni tak sempat nk mengupdate pasal bab wharehouse sale yang amat disukai dan ditunggu2 ni..sibuk dengan perpindahan opis, MOU dengan Kimia Pharma, Indonesia (ceh..cam aku CEO ja lagaknya..muahahaha..), plus kerja bertimbun yang buat2 tak nampak...huhuhuhu...

ok, back to the story........... jom reramai g berabis rm yang x berapa nk ada kat wharehouse sale pureen ni... acik ckin jarang miss since 4 years ago..hahaha lama betul aku berkecimpung dalam bidang berasak2 ini...en abang jugak redho sebab banyak boleh berjimat.... berbaloi-baloi.... kalau sesiapa yang belum pernah tengok hasil tangkapan aku..sila la rujuk label2 jom habiskan duit aku dan jugak ada juga disini, separuhnya disini dan sini..


Products Offered Baby Diapers

Baby Apparels
Baby Toiletries
Baby Accessories
INCO Adult Diapers
Adult Toiletries
Sanitary Pads
Maternity Pads
Brands Featured Pureen Pride ‘N’ Joy
Pureen Basic
Tracia Toiletries
Dr Mist

Time: 10am to 6pm


Terms
VISA & MasterCard accepted for purchases above RM150


Location (Tel 603 7628 8888)Summit Company (M) Sdn Bhd


Lot 6 Jalan 19/1
46300 Petaling Jaya
Selangor Darul Ehsan
Malaysia


MAKLUMAN LANJUT KLIK KAT WEB PUREEN

note: sepatutnya APRIL menjadik bulan yang paling masyuk...tapi tahun ni..acik ckin menjadik terlebih boros........uwaaaaaaaaaaaaa syko dirik sendirik...

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

8 comments:

Mimie Fazira said...

sikin .... segala order yg telah daku kirim harap dapat di penuhi ... huahuahua ... tak dpt nk p .... sms @ call k .

Azmiezas said...

Akak dah nampak iklan ni kat metro..

mesti best kan,..nasib baik dah tak da baby,..kalau tak abis $$ mak..

azimah-Butik Nur Kasih said...

tensen tahap cipan!!! naperlar harini sek ganti, esok sukan sek. kan byk lg waktu lain...sian kat pureen ni aku tak dpt dtg. dah rugi dia rm500 huahuahua....

ira_kecik said...

huhuhuhu...kat kl, jauh beno nak gi la kak shikin.....

Syikin said...

mie- barang mu ada tapi wideneck XL tak ado.. newborn jerk..sadis2..:)

Syikin said...

kak azmiezas- iklan ni dah 2-3 mggu kot.. tapi saya yg x sempat nk update...huhuhu akak...barang2 bby yg kiut miut mmg bleh kita berabis RM..huhuhu

Syikin said...

ira kecik- tak pe.. yg jauh...nk wat cam no...:(

Syikin said...

gmah- ketensenan mu jelas kelihatan..mesti hati tak tenang sepanjang 2 hari itew..hehehe tak pe ada hikmahnya..next time leh g lagik.. nanti ckin update hasil tangkapan ya..hehehe

Related Posts with Thumbnails