Saturday, August 1, 2009

wharehouse sale datang lagik......

Today ada w/hsale pureen, anakku, hytex dan macam2 lagik w/hsale. tapi yang aku berkeinginan nak p cuma pureen dan anakku... korang mesti nak tau mana la aku tau pasal w/hsale ni kan... zaman teknologi ni semuanya dihujung jari..aku selalu ushar sini hujung minggu ni saja ada 15 w/hsale.. so pilih saja nk p yang mana.. tapi kena jugak ingatkan diri sendiri..berbelanja biar berpada. cari yang worth for our money...sebab duit bukan jatuh dari langit... perlu kerja keras untuk sesuap nasi...

tips kalau p w/hsale mudah saja..cuma perlu datang awal, sanggup bersesak, dan mata perlu rabun..hehehe..kalau nak pilih semua lawa jer..alamatnya 2-3 jam la asyik belek yang itew aja la..

untuk atie.. nah ambik big roses to you.. jasamu ku kenang... hanya org yang tertentu saja tau kenapa perlu berterima kasih pada ati... ni rahsia idup mati ni..akakakak.

oklah..meh nk share skit ngan korang..bleh jugak dijadikan panduan next w/hsale..kalau2 worth it p ke tak pureen ni...
RM5 per pair


RM 5 per pair (baju kesukaan ati....atie... buat santapan matamu..ekekek)


RM 5 per pair .. yang single.. RM3 each

RM5 per pair

RM6 per piece

RM6 per pair... yang biru RM5

baju untuk hakim.. tak banyak choice macam adik.. RM5 per pair.. dan RM8 per pair

keseluruhan hasil tuaian.. tgk la beza menara baju bajan hakim dan adik...
botol2 kat belakang tu RM2 each.. yang merah RM5..
aku sangat suka bagi anak2 aku pakai botol yang ada hendle..sonang...
puting botol 3 RM2..
puting pooh RM3 saje..

Balik saja dari Pureen aku pun roger la buah hati yang sanggup jaga anak2 aku... thanks dear. lepas breakfast p pulak Anakku dan akhirnya pulang dengan tangan kosong...RAMAI GILA org.. thats why aku suka p pagi2 dan single.. senang... bawak anak2 sangat la leceh.. tak sanggup aku mendera mereka berpanas dan bersesak-sesak cam tu... zana kawan aku pun balik dengan tangan kosong. kesian imran...dah la tak sihat kan...

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

1 comments:

HajahFizah said...

salam, k.syikin, saya ni penggemar blog anda n friends kpd maznizaayu, so nak tanya lah if ada whsale lagi tlg kabar2kan lah...n bgtau tmpatnye sekali...pls...bijak membeli menang memakai..heheh

Related Posts with Thumbnails