Wednesday, August 5, 2009

mari "bereksesais" bersama Arissa

ok... kepada yang perut muncit macam ibu saya... senaman ini sgt la sesuai ok.. jangan malu2 untuk mencuba ya... langkah pertama...

tarik nafas..lepas dan concentrate okey... buat aksi meniarap dulu..
kemudian..pelan2 angkat montot sambil tahan nafas selama mungkin ok... macam saya..kalau saya tak boleh angkat lama2..saya akan menjerit sekuat hati...sebab saya stress
kalau dah tak tahan..rehat sebentar..ke posisi asal.... lepaskan nafas...


kemudian ulang lagik langkah yang sama..

itu saja.... buat tau jgn tak buat..terutama kepada ibu saya... sebab peyotnya moncit walaupun ibu saya ni keding aja orangnya..shu....diam2 tau...


Arissa ni dah pun 7 bulan lebih... baru dalam proses mengangkat montotnya yang debab itu...keep trying dear... ibu dah tak sanggup tengok adik ni asyik jadik mop bergerak saja kat rumah...

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

2 comments:

m@ said...

alahai comeinyee...go gugurl!
x lame lg dpt kaki pulak lg ligat.eemmuah!

~~ciklinn~~ said...

hahahhahhahhahahha marilah bersenam....sgt cute okeyy

Related Posts with Thumbnails