Tuesday, August 18, 2009

Duduk rumah sajo..........

dah 2 kali weekend aku berjaya menapakan diri dirumah
apa yang aku buat..
masak, makan, tgk Tv..
best jugak walaupun hakim dah bosan tahap gaban
bila hakim bosan...
apa aku buat?
umpan lagik... tengok tom n jerry ...favourite aku gak ni...
masih ada koleksi abah si hakim ni...
so layan ja la..
kenapa kami tak outing yer?
apa lagi ... antara sebabnya dah tentu lah..
H1n1
sedaya upaya mengelak..
almaklum shah alam ni
tak kurang hebatnya kes H1n1 ni...
Sama2 lah kita berdoa agak penyakit2 pelik ni cepat berakhir..
jauhkan la kita, saudara mara serta kenalan kita dari penyakit merbahaya ini
Nota kaki: aku baru dapat info...Cikgu Kaza..cikgu yang mengajar Kimia kat SMTAS dah meninggal dunia... suspected H1n1 (sumber: Iqwan KE)...
samalah kita sedekahkan al-fatihah..semoga rohnya dicucuri Rahmat ...Al-Fatihah...
Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

3 comments:

TeacherAzimah said...

hehe...lebih kurang jer title blog kita kali ni. sy dah 3x weekend x kuar ni. kena pelbagaikan aktiviti utk iman huhu...

Marini said...

Al-Fatihah to Cikgu Kaza... Igt lagi dulu kena gelak dengan dia; aku dgn fizah dapat formula menghasilkan ozon. Masa tu baru belajar persamaan kimia...

Syikin said...

gmah,
duduk rumah pun best gak..khatam rancangan kat TV.. kalau hakim bosan, kami kuar main bola atau kayuh beskal pink dia kat padang bola depan rumah..

marini,
aku tak kena diajaq oleh dia.. tapi tau la budak2 perd kena ngan dia..hasmah cakap best dia ngajaq..
best ja ingat zaman2 sekolah dulu..windunyaaaaaaaaaaaa

Related Posts with Thumbnails