Friday, August 21, 2009

tara..............

hai uoals,

rumah ku telah bertukar wajah a.k.a make over telah berlaku.. kasik feel baru even color look like same. Naper ntah..nowdays i really like pink.. soft gitu... hanya itu yang mampu buat ketika ini...dah nak make over rumah aku yang sebetulnya masih belum tercapai... messy... uhhh!!! kalau la aku ada maid.. tapi kalau ada maid lain plak problemnya...(kata hati:usah la kau berangan syikin... bayar dulu ptptn habis2 baru bleh enjoy).. ada jugak niat ni nak cuba-cuba nasib joint deco bersama eric ni...hahahhaa agaknya mesti tercalon rumah paling BUROKKKK dapat jugak hadiah and make over 50K kan(ceh..berangan lagik!!!) hidup ni menjadik indah dengan angan2 kan.. tanpa keberanian mimpi tak bermakna.. so aku kena asah sket keberanian aku ni... next year kita submit pernyertaan k..so eric.. tunggu....... (mati eric tak bacanya blog aku ni...)
fuhh agak penat hari ni.. baru balik dari BENGKEL KEPERLUAN PENDAFTARAN PRODUK GENERIK RACUN BERJADUAL.. dekat BPFK... sangat seronok ok... it's FREE. fro 2 days. thank you for preskription unit.. u all best lah...
today lastday for us to take a lunch...SO..dikesempatan ini.. (kata ganti diri saya digunakan di kala aku jadik ayu...ekekekeke)

saya menyusun sepuluh jari (even tak raya lagik ni..)
maafkan saya kalau sepanjang saya ber blog ni ada tulisan atau pernyataan saya mengguris, terguris, terhiris apa ja la yang TER... mulakan ramadhan kali ni dengan penuh kesyukuran dan keinsafan.. alhamdulillah dengan pemberian-Nya ...
buah tangan kali ni...........
Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

2 comments:

anese said...

aku pun berhajat nak pi sana hujung thn ni kalau jadik..kalu tak kea musim tengkujuh teruk la..amacam best tak?

Syikin said...

anis, bagi aku sgt best...sebab..banyak tempat bleh cover. dekat KK saja banyak tempat bleh p. aku dah jatuh cinta dgn pulau manukan...cantik pantai nyer..dimurahkan rezeki tahun depan nak g lagi...hehehe

Related Posts with Thumbnails