Tuesday, August 11, 2009

A.M.A.R.A.N

Akibat penyalahgunaan produk kosmetik masa kini.. yang berjenama X. Cik arissa nasuha telah mengalami masalah kulit yang membuatkan dirinya gatal2 dan kulit mukanya dicemari ruam.keadaan ini mengakibatkan Cik arissa sangat malu berhadapan dengan khalayak umum.. walau bagaimanapun hari ni Cik arissa gagahkan jua dirinya untuk ke rumah baby sitternya..sekian laporan dari BERITA RUMAH...

wajah sebelum (keadaan agak seksi dikala ini...)

wajah selepas (telah insap dan pakai baju..keadaan wajah agak suram)

pandangan kanan wajah

pandangan kiri wajah


pandangan montel


wajah fresh pagi ini..siap sedia nk p rumah baby sitter..redho dengan wajah sebegini...
sepatah dua kata dari Cik arissa : saya amat berharap wajah dan tubuh montel saya akan kembali seperti sedia kala... laporan dari BERITA RUMAH paslu belaka..yang sebenarnya... khamis yang lepas saya telah demam dan ibu saya telah ke klinik kanak2 X. di sana saya diberi ubat demam dan juga antibiotik. akibat memakan antibiotk tersebut saya jadik begini. kini barulah ibu saya tahu yang saya sebenarnya... alahan terhadap antibitik AMOXICILLIN... nampak gayanya untuk masa yang akan datang ibu saya perlu lebih berhati-hati sebab saya ni telah menunjukkan ciri2 alahan terhadap antibiotik.... kasihanilah saya...insan yang lemah...hhuhuhu.. doakan saya cepat sembuh ya... tak tertahan gatalnya ni...

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

6 comments:

TeacherAzimah said...

poor arissa...:( siannya dia... mesti rasa very uncomfortable...semoga cepat sembuh. abg hakim jaga arissa tau.

ayu Lan said...

sian ank hg..jgn suka2 la pakai produk..hg nieee..

ayu Lan said...

tertekan la tgk pic hg beli brg2 kat wsale! arghh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Syikin said...

gmah, ayu... arissa dah ok..after 3 days tggalkan antibiotik tu..alhmdulillah..but smalam jatuh katil la plak..hehehehe

Syikin said...

ayu...harap bersabar ok..ekekekeke.. aku mmg slalu buat mummy2 yg gila soping cam aku stress..ekekeek

anese said...

alhamdulillah tak de kesan yang serius...sin baik rashes je kan.. itula kadang kter sendiri pun tak tau anak kiter allergy terhadap setengah2 ubat unless buat test darah for allergy. Tapi kalau tgh sihat takkan nak saja pi buat test kan..

Related Posts with Thumbnails