Sunday, April 19, 2009

Tired.........


Tired!!!... tired dengan shopping. This weekend kami berdua shopping untuk kids. sabtu ke pureen tapi disebabkan tak tahan aku balik dengan tangan kosong. Ramainya manusia.... padan muka aku coz sampai lambat. Pukul 11 lebih baru sampai...habuannya ramai la orang beratur mau sejam lebih...nak masuk pun payah... so kami decide balik aja dan terus menuju ke SACC..sambung shopping sale poney.
Ni jer yang sempat dituai...
Untuk Arissa

untuk si Hakim

untuk si ibu..(time hepi hour dapat la RM5 for each)


Ahad kembali ke pureen whare house sale.. frust lagik.. baju dah tak cun macam yang selalu aku p on saturday... ini jer yang aku dapat...


Hasil tuaian sepanjang 2 hari..

End up.... aku demam coz asyik berpanas dan aircond silih berganti... 6 bijik panadol dah ku telan...nasib baik cik abang tolong masak lunch on that Sunday....Thank you bang...lain kali leh demam lagik...hehehehe

Note:

atie...tgk arrr tak cun arr baju2 arissa..tak macam baju saffiya...uwaaaaa

zana...hang punya head to toe dan botol pooh nanti aku hantar...insyaallah...

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

2 comments:

Ciklinn said...

byknyer borong.... linn sempat gak pergi tapi amik 4 helai jer tshirt utk budak2 ni... eh ada hepi hour ker? huhuuhuhu rugi2

Syikin said...

ada la cik lin... sehari 2 kali..bleh tahan jugak baju2 yang utk section hepi hour tu..

Related Posts with Thumbnails