Wednesday, April 8, 2009

huyeee

Sejak2 balik dari cuti berpantang ni.. kerja tak menang tangan. Tambah pulak nak merancang cuti yang perlu dihabiskan sepanjang bulan Mac lepas. Bulan ni dapat cuti baru plus cuti yang dibawa 3 hari dari tahun lepas. Kalau ikutkan macam tahun lepas...cuti aku 28+3. So total dalam 31 hari. Disebabkan itu jugak.. esok dah lusa aku nak apply cuti lagik..hehehe... Lagipun mak dan abah aku baru datang semalam..akibat tak terbendung dah rindu pada cucu kesayangan. Itu je pun cucu yang diorang ada.

Em.. last Friday company aku ada wat training kat PD (Avillion Admiral Marina And Leisure Club) . cantik tempat tu..aku suka. tak sangka PD ada kawasan laut yang bersih dan cantik macam tu. Kawasan hotel tu tak ada pantai tapi ada tempat bot berlabuh. Kebanyakannya Private Bot. Even pergi separuh hari pun dah rasa tenang (staff lain dapat arr 3 hari 2 mlm kat sana...aku? susah la ngan sikenit2 kat umah tu...)dan insyaallah kalau dimurahkan rezeki akan aku bawak famili aku datang bercuti kat sini...(Harap2 abang sponser ya bang...) Tapi apapun selepas our big holiday on Jun nanti.. tengah kumpul dana ni untuk 2nd cuti2 malaysia for 2009. kali ni kena banyak sket budget coz budget pengangkutan agak tinggi.hehehe..insyaallah...

Nice view tau kat PD ni... ada jugak aku tayang sedikit gambar kat sini

cute jer kan...

aku...biasa2 jer...



View from bedroom



Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

1 comments:

HOMESTAY D’SIERRA ALAM SURIA PUNCAK ALAM said...

hehe..tq..bukannya aku punya pon..tumpang bw g keje je...
hooo..x pe sal kenduri tuh..shanisah ada jmput wedding dia??aku x p sbb time tu p jb...

Related Posts with Thumbnails