Monday, April 12, 2010

Tag From ira kecik

Baru jerk dapat tag ni....from ira kecik yang comel
disebabkan perot tengah kenyang maka ahkak rela hati buat dengan hepinya..hehehehe
jom sama2 kita layanzzz...

1. Adakah anda rasa hot?
Hot? panas ke apa ni? haahhahaha..hot dog aku tau la...

2. Upload wallpaper pc/labtop anda sekarang

3.  Cerita tentang gambar ini
tak de apa pon specialnya..tapi aku suka tengok..menenangkan minda dikala stress..pastu berangan...bila ntah nak g tempat yang best cam ni..:P

4. Bila kali terkahir makan pizza?
2 malam lepas...heehhe

5. lagu terakhir anda dengar?
tanpamu kot tajuknya....:P

6. Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ni?
tak de apa melainkan buat tag ni... membiarkan nasik turun ke perot..ups lupa.. tengah mendengar kris dayanti nyanyi juga....

7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
emmm... ibu (anak2 panggil) ayang (my hubby paggil) lain2 semua namaku belaka...hehehehe

8. tag lagik 8 orang
1. kak azmiezas
2. mimi fazira
3. rozana hani
4. ibu hakimhaikal
5. rose/ ibu rafiq
6. zue zie
7. zanariah teknik
8. diana/anj

9) siapakah org no 1 kepada anda?
ooo ini kakak senegeri..kakak blogger yang baru jerk kenal...:)

10) katakan sesuatu kepada orang no 5.
mmg kamu punya suami yang suka buat suprise kan..syok kan...semoga berbahagia selalu..

11) no 3 ada hubungan dengan siapa?
member tepi meja jerkkkk..hehehehe

12) Bagaimana pula dengan no 4?
ini member blogger yang selalu jengah ke sini..:)

13) pesan kepada orang no 2?
x sabar dah ni menunggu barang yang ko pos mimi..hahahah

14) kata2 cinta kepada orang no 6?
uhh kata2 cinta..every day kan bergahter2....hehehe esok lusa kita bersama kembali..uhhh jiwang x? muahahaha

15) adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
ada kot..mereka sudah punya anak perempuan..hehehehe

16) berikan 5 perkara 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang tag anda
ada kedai online balqis shop
nama kedai tu inspirasi nama anak comel dia
suka jalan n makan2
kecik comel ja org nya...itu sebab ada orang pangil dia kecik..
ahli JMC (Johor Mother Club)..sure active bercari forum ni..hehehe

17) persamaan antara kambing dan lembu?
dua2 haiwan..hahhahaha apa punya jawapan la ...

18) perasaan anda buat tag ni?
pening makcik taip sebb tak leh copy paste..:P

19) Adakah anda tahu si Razman itu sengal?
hahahah ada aku kesah!!

20) Gay or Less?
or.....

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

6 comments:

IbuHakimHaikal said...

Shikin..thanks ye..nanti sy jwb tag ni ye...tp xtau bila nak jwb ni..huhuhu..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

insyaALlah..nnati kita buat tag ni ye..utang dulu..ehehe

thanx tag kite..sbb bila di tag..kita tau org tu ingat kat kite..ngeh ngeh perasan lebih nih..:-)

ira_kecik said...

hehehe...cepat nyer dah siap homework.... best la..... nanti ira bagi lagi eh....

Syikin said...

ibuhakimhaikal- sama2 kasih.. x pe bila ada kelapangan buat la... just for fun dan mengeratkan silaturahim...hehehe


rose- iyerr... kiter ingat awak...sebab tu kiter tag awak..hehehe

ira- hehehe ada ketika akak cepat buat homework..ada ketika lambat gak..dah macam budak sekolah lak...hehehe

sutera maya design said...

hye...
pls visit my blog for sutera batik..
www.suteramayadesign@blogspot.com
tq...

sutera maya design said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails