Friday, March 12, 2010

Bercuti .....

salam...
esok aku akan start bercuti....sempena cuti sekolah maka aku pon habiskan la cuti2 tersisa..dah lama x balik kampung..kali terakhir raya haji lepas... en hubby rindu sangat dengan famili kat kg. aku? rindu jugak tapi tidak la sesarat rindu cik abang..my famili selalu datang ke rumah...hehehe
sehari dua ni sudah mula packing apa yang patut dan sudah 2 trip en abang mengangkat barang2 ke kuarters... sangat banyak benda yang ntah hapa2 yang tersimpan..nak dibuang..rasa macam tak patut... antaranya... ni ha..
hadiah dari anak2 murid tahun lepas... tahun pertama menjadik guru... banyak betul hadiahnya....ini sebahagian ja ni...sangat tidak adil kalau aku buang kan..
tapi mmg dok dalam kotak ja la...
harus lepas ni.. acik ckin ni g ikea carik display kabinet..
en abah.. tolong take note yerrrr..sila sponser..heehhehe
minggu depan aku akan berada di kampung...seronoknya...:)
cuti bermakna cuti jugak blog walking..insyaallah balik nanti akan dikhatam..
alamak...nak pindah pulak...harap dipermudahkan..amin..
to cikgu cikgi..selamat bercuti...
yang x cikgu cam aku ni pon tompang sekaki...
nak jadik cikgu tak layakkan..hehhehe:P

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

6 comments:

Azmiezas said...

Wah..cikgi ni,cuti panjang nampak!!..balik kg ke??..kat mana?..(maaf ya,..sibuk sikit!!..)/D

btw:..drive safely ya..and heppi holidayzz....

LiAnA said...

hati2 dijalan raya....moga selamat sumernya :D

azimah-Butik Nur Kasih said...

selamat bercuti cikin!! alamak kitorang kat sini mcm tak cuti jer byk aktiviti kat sekolah. ni ler nasib mengajar sekolah berasrama penuh. cikin, hadiah2 tu takyah buka pun takpe, nnt bila hakim dah sekolah, jdkan hadiah dr hakim utk guru2 dia plak ;)

ibu 2AZ said...

selamat cuti balik kg syikin..best nih..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

salam singgah tuan umah

selamat bercuti ye cikgu..:-)

Syikin said...

kak azmiezas- saya bukan cikgi pon.. bini cikgu ja..hhehehe..balik kedah la kak..tawaf padang besaq sekali..:P

liana- thanks

gmah-hadiah cikgu gmah mesti banyak giler kan...

ina/ibu3az- thanks..seminggu sekejap ja.. dah balik kerja..huhuh

rose- thanks jengah blog ku ini..hehehe..welcome3

Related Posts with Thumbnails