Friday, June 4, 2010

hepi holiday....

seperti biasa...cuti sekolah menjelma akan ada la insan2 yang dirinya bukan lah seorang pendidik atau cikgu sekolah...atau dia tidak punya anak bersekolah....dengan erti kata lain tak de kene mengena pon melainkan hubbynya aja cikgu...hehehe.. akan tumpang sekaki nak cuti jugak...
menyesakkan h'way...memenuhkan pusat-pusat rekreasi/pelancongan..hahaha
dan orang itu... salah sorangnya adalah aku...

2 minggu sebelum cuti sekolah aku dah isi form cuti..siap bersms bagai dengan boss...mulanya boss tak bagi sebab dia kata aku tak boleh cuti kalau dia/md cuti...uhhh sejak bila plak aku jadik rakan kongsi dia ni....hahahah kalau bagik syer sket bleh gakkan...
setelah memainkan hati dan perasaan aku selama beberapa hari..akhirnya...dapat semula la surat cinta itew.............. yesss cuti  selama seminggu (5 hari) dah approved..alalalala adalah sangat suka!!!!!! alhamdulillah

destinasi percutian kali ni? adalah...............................
sama saja..kampung halaman ku yang tercinta.... kedah darul peace...
tak sabar rasanya nak balik...doakan perjalanan kami selamat pergi dan balik ya..
dah tak tertahan rindu pada budak ini...

dah seminggu lebih dia kat kampung...uwaaaaaaaaaaaaaaaaa

kepada kawan2 yang nak bercuti pon aku nak ucapkan selamat bercuti...drive safely ya...:)

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

6 comments:

NeenaAnuar said...

Hi sis!!

Thanks for visiting & following my blog! I've linked yours too! ;)

nasron said...

terima kaseh sudi melawat dan link kan blog pa'chik.

pa'chik sudah tua, aktiviti menulis sudah semakin berkurang. tulang-tulang sudah repot. sendi-sendi sudah mula bergoyang.

kamu jual obat ya? ada obat bagi umor panjang tak?

azimah-Butik Nur Kasih said...

happy holiday!!!

noniey said...

happy holiday.. balik kg is the best holiday kan..

Zana said...

selamat pergi dan pulang....
alhamdulillah dpt bercuti sakan thn ni...eaayaahhuuuu...

eynda said...

Enjoy ur holiday...eehhh org kedah ke...kat mana? Sama la kita ye :-)

Related Posts with Thumbnails