Thursday, November 5, 2009

Warehouse sale

kepada kawan2 yang nak membeli barang baby boleh la intai kat sini.. sale kali ni aku belum berkesempatan nak pi..lagik pun x ada target nak beli apa2..last sale dah belikan Arissa buggy....:)
29 October to 8 November 2009
My Dear Warehouse Sale

Products Offered
Stroller
Carseat
Playpen
Highchair
Baby Walker
and more

Time: 9am – 7pm

Location (Tel: 603 8060 0093)
34 Jalan Meranti Jaya 10
Meranti Jaya Industrial Park
47120 Puchong
Selangor Darul Ehsan
Malaysia
http://www.mydear.com.my/
ATAS PERMINTAAN AKU PASTE MAP NI KAT KORANG..
HEPI SHOPPING K..:)

for MORE SALES N WAREHOUSE SALE KLIK



Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

4 comments:

azimah arshad said...

isk....sama gak tak tau nak beli apa coz amal still blh guna brg2 abg dia. almaklumlah...dua2 boys hehe...

Syikin said...

gmah... selalu 2nd baby cam tu la.. smua dah ada kan.. kalau nk beli pun baju ja la.. dah beli dah ke CD?try dulu satu...mana2 brand..

riezaal said...

beli la walker kat arissa.. mesti dia suka kan...

Syikin said...

abang belikan............lagik ayang suka..ngeh3

Related Posts with Thumbnails