Saturday, November 7, 2009

saturday is my hardday!!

usually..saturday will make me a powerpuff girlz!! why? biasalah... hari ni la nk mengemas rumah.. membasuh timbunan baju dan melipat baju..ark!! i really hate to lipat baju... kalau tak lipat nanti kang cik abang plak yang kutip lipat...gamaknya sakit mata..sakit otak kot tengok kain baju penuh bakul...cam tak syok la kan..dia basuh n sidai baju..sudah...yang banyak macam biasa la baju sikenit 2 org itew la.. sorang 4 pasang sehari.. cuba darab 2..lepas tu darab pulak 7... ha..seminggu wajib 3 trip aku membasuh baju2 sikenit saja..alahai..sabar ja la....

hari ni awal pulak kerja-kerja rutin dihari sabtu selesai.. siap masak...everything was done at 12pm!!! without my huby at home..it good inaf la bagi aku...cepat selesai sebab.....anak2 tdo.. si hakim tak pasal2 pukul 11 pg dah lentok..akibat makan ubat batuk plus ubat selsema...

hari ni ada jemputan kawin budak opis, teringin jugak nk p tapi tak de plak yang nk memfollow.. cikgu rizal meeting plak hr ni... dah pukul 1 belum pun balik..malam nanti dinner plak katanya...nampak gayanya tak merasa la nasik minyak..huhuhu
Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

2 comments:

zuzie's life story said...

cik kikin..ahkak pun tingin gak p..tp biase rrr..teringin..x per2..ujung minggu ni ade lg 1 opis mate kite kawin kat sek 11..makanr puas2 eh ns minyak de

Mimie Fazira said...

samala sikin .... hujung minggu sibuk mendobi ... bila kita nak amek maid nih .... huhuhuhu ...

Related Posts with Thumbnails