Thursday, October 29, 2009

alkisah...

En hubby ada game ping pong seawal 8 mlm.. maka si abah telah sound pada si ibu yang dia tak balik makan malam ni..maka hati agak gembira kerana tak perlu aku bersilat kat dapur malam ni.. tapi perut meronta2 pulak minta disi... baru teringat ada stok ni

sungguh mudah kerja didapur bila ada benda2 instant ni kan..
amat berguna dikala virus "M" menyerang dengan dahsyatnya..
intai lagik apa yg ada dlm fridge..
apa yg boleh dicampak kedalam sos ini..
yg ada..carrot, tomato, sausage, fish ball n crab stick...
walla..sangat la bagus... hehehe
tak sampai beberapa ketika.. siap..
aku menikmati dengan begitu la hepi... siap bertambah lagik..yummy
sendiri masak, sendiri makan, sendiri puji...
hahahah sangat tidak beretika kan...
lepas perut dah kenyang bagaikan ular sawa...
aku tidokan si kecik dan .....
layan ZEE CHANNEL..boleh gitu... cerita AJNABEE...
apa ke halnya tengok cerita hindustan malam2 ni cik kak oiiii
abis... dah borink kan...
nasib baik anak bertuah tu memahami si ibu...
selepas berbincang anak beranak..
maka hakim pun setuju..
sebab dia dah tgk tom n jerry serta upin dan Ipin selama 2 jam tadik..
so now.. it's my time ok..
adakah aku kejam? ada la sikit kot..hahaha
gamaknya hakim bosan tgk aku melayan cerita yang ntah hapa2
yang dia langsung tak paham..
pandai pulak dia bawak diri..main2 sendirian berhad..
si ibu cuma berpesan..." lepas main simpan balik yer hakim"
alhamdulillah dia telah berjaya membuat aku tenang malam ni..
good boy!!!
hakim... n toys yang siap kemas disimpan rapi..
ni dia susun sendiri ni..di kala ibu tengah mabuk bollywood...
to abah: ni aktiviti kitorang malam tadik.. x sempat nk story ..sebab balik lambat sgt kan..kami semua dah diulik mimpi pongggggggggggggg
Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

3 comments:

eynda said...

Sedap nampak spagethi tu...

Syikin said...

eynda..sedap3.. sedap ditekak..senang dimasak..hhehe

azimah arshad said...

cikin, nak tanya pasal cloth diapers tu, ok tak? worth it tak? beli online yer?

Related Posts with Thumbnails