Tuesday, July 14, 2009

tukar susu

Semalam adik masih lagik tidak berapa sihat..aku ambik keputusan tukar susu adik dari Bebelac 1 ke Bebelac EC.. susu khas untuk masalah usus yang ringan..macam kembung, perut mulas dan cirit birit. harap2 adik serasi dan cepat sembuh ya dik..
pagi ni seawal 6 pagi adik dah membuang hasil walaupun cuma minum susu dan beberapa suap kentang lenyek... emm harap adik getting better and better...supaya boleh senyum macam ni lagik....

ni pulak...gambar terperam aku masa weekend sebelum adik masuk wad...(28.06.09) tak de kejer..kami p tengok go-cart kat stadium shah alam..yang paling teruja dah tentu 2 org hero itewww..abaikan muka aku yang agar serabai..hahahah..gara2 dipaksa mat rizal kuar umah....kusaruk ja tudung terus..jalan..... asyik cerita pasal adik arissa ja..nanti hakim komplen plak kan... so meh la nak cerita ceriti pasal hakim pulak kan... hobi si anak bertuah masih tak berubah..main game..game n game....

lagik satu hobi dia... suka tengok cicak man, spiderman, apa2 ja la yang 'man' kat belakangnya... dah berapa ratus kali dah pasang CD sampai naik muak dah kami tengok.. sabar ja la...
tolong abaikan pemandangan mata anda terhadap keadaan rumah aku yang berserabai/ tongkang pecah... fokus pada itu budak saja yang sangat berlagak tengok cicakman sambil makan roti gardinier....ni umpan suruh duduk diam2 sebab aku sangat la nak rehat time balik kerja...bijak...bijak....
one more thing.....
hakim sangat la suka menyakat adik..semua adik buat dia nak buat...
adik makan dalam walker, dia pun nak makan dalam walker.. (tahu la semua harta dia kan....)
ikutkan aja la wahai anak..... asalkan ibu tak stress sudah tengok kau melalak...
arissa yang dibuli dek abang hakim.... agaknya ini la di dalam hati arissa...."rimas-rimas..

akhirnya.........

nota kaki: kenaper la aku sangat MALAS hari ni.... mana lari mood kerja aku ni ha!!!!
Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

1 comments:

~~ciklinn~~ said...

alahaiii bukan main ha anak teruna tu.. siap bersilang kaki ha tgok TV cute sgt...

Related Posts with Thumbnails