Friday, July 24, 2009

cerita lama


Tarikh kejadian: 02.07.09
Penyebab kejadian: diri sendiri terlebih terer .. hakim shave bibir pakai pisau cukur abah dia
Punca kepada penyebab : kelalaian si abah yang letak pisau cukur dekat sinki bilik air...
anak bertuah ni sikit pun tak menangis...si ibu yang tengok ni yang terlebih cuak sebab darah mengalir dengan lajunya...lepas letak minyak baru ok sikit.... so lepas ni kena lebih beringat dan berhati-hati sebab si anak akan meniru apa saja yang kita buat...


erima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

1 comments:

~~ciklinn~~ said...

aduyaiii ni lah budak lelaki kan ada jer benda nak di try nyer

Related Posts with Thumbnails