Monday, July 27, 2009

sudah lama tidak bersua..

Sabtu dan ahad merupakan hari yang aku rasakan sangat cepat berlalu..dengan erti kata lain..aku tak puas-puas lagik nak bersenang-senang... sabtu petang kami ke rumah eda, antara kawan rapat masa dekat SMTAS kira-kira 13 tahun yang lalu... (alamak!!! tiba2 terasa diriku tua...rupanya dah lama aku meninggalkan zaman sekolah aku ....) Teacher Eda ni tinggal kat kuarters guru bt 18. Gombak. dekat bangat dengan sekolah dia mengajar..cuma seberang jalan ja... Sek. Men. Teknik Gombak... Yati pulak sedang bertungkus lumus habiskan DPLI..alhamdulillah...akhirnya dapat juga jadik cikgu si Yati ni... Allah tu kan Maha Adil...hanya Dia yang tahu apa yang terbaik buat kita... aku? aku cikgu jugak... mengajar anak2 aku kat rumah..ok what? hehehehe


kalau ada semah dan hasni..mau lagik riuh rendah ni.... (kami berlima adalah sahabat yang cukup akrab)
as usual..anak2 aku ni pantang berpanas...
hari ahad...hujan renyai2 membuatkan aku sangat malas nk bangun buat bekfes.... kutepuk2 budak tembam sampai dia tdo semula.. dan aku pun zzzzzzzzzzzz
sedar2 anak bertuah dah ajak kuar bekfess..apalagik...zassssssssss siap.. kita ke STADIUM SHAH ALAM la... lagik pun dah lama tak jalan2 carik pasal kat sini...
lepas isi perut..kami pun memulakn penjelajahan dalam keadaan yang separa panas... sbb baru lepas hujan kan.... so best sket... tak de la berpeluh2 mak cik ni ha...
target:............ BUNGA JOGET2...
setelah pusing2 jumpa la... akan barangan dihajati...dah lama mengintai kat dalam kereta orang akhirnya berjaya jugak aku kasik bunga ni berjoget dalam kereta aku...
aku beli 2 ekor (hahah BM GB).. dengan harga RM15 jerk...
1 untuk di letak dalam kereta cik abang
1 untuk kereta aku
Hakim hepi dengan bunga joget
Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

3 comments:

azimah arshad said...

aik...i pun pi pasar shah alam smlm. beli kasut crocs utk iman. original with lowest price hehe..ntah mana diorang dpt stock haram :P

intan said...

rindunya kat kengkawan lama,Alhamdulillah rezeki xke mna dpt jgk yati dpli, bertuah bdn aku yg lps rezeki,huhuuu... yati dh kurus la..mcm xkenal pulak, anak2 pn masing2 dh besar, bunga gedik2 tu kat sni Aud8 (rm20) berkenan jgk masa jumpa tu tp xbeli pn

Nana said...

syikin, kite pon tgh pk2 nak beli ke tak bunga joget2 itew, tgk kat kete org comey sgt.heheheh..dah 2x g psr mlm tp tak terbeli..heheh

Related Posts with Thumbnails