Thursday, July 29, 2010

1st time

hakim dibawa jumpa Dentist pada 26.07.2010 yang lepas
itu pon sebab gigi comel dia yang sudah mula buruk tu sakit
gusi atas membengkak akibat infection.. malas lagik gosok gigi...


risau jugak takot dia meraung sbb belum penah ada xpirience jumpa dentist kan..
tapi memang dia yang requested 2-3 hari lepas lagik
cuma abah ja sibokkkkkkkkkkk la sangat
pipi anak dah macam kuih bom baru kelam kelibut..huhuhu

tapi

hakim adalah sangat baik
duduk dengan sopan
sebab ibu dah mentarbiah hakim since dari rumah..
heheh akhirnya BERJAYA tak nangis pon..good boy!!


Dr yang baik melayan hakim..thanks Dr. Mastura
moga entry ibu kali ni boleh dijadikkan kenangan buat hakim... 1st time jumpa dentist..pada usia hakim dah hampir mencecah 4 tahun.. terok tak ibu? huhuhuhu orait la tu kan..abah dulu time sekolah ja baru jumpa dentist tau....hehehe

nota hati: tangan tak lepas2 gula2 yang anak jiran depan umah bagi. sebab ibu dah cakap..pegang ja..makan tak boleh nanti bertambah2 sakit gigi..alhamdulillah walaupon sedikit notty tapi hakim mendengar kata...again good boy!! (edisi puji anak sendirik ...korang jangan muntah lak yerrrr:P)
Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

4 comments:

azimah-Butik Nur Kasih said...

waaaaa gud boy lar hakim. nnt dah besar blh jd dentist ni. terpikir plak bila lar masanya utk aku bwk iman pi dentist, tak penah gak ni huhu...

eynda said...

good boy la...aunty eynda penakut hihi...

Syikin said...

gmah- jadik dentist? amin...
gigi iman cun x pa la.. gigi hakim banyak yang dah rosak la..huhuu..akibat tabiat suka minum susu sebelum tdo...
tapi kalau nak bawak iman g dentist pon ok gak..new xprience for iman kan..:)

Syikin said...

auntie enyda- kena la jadik good boy nanti ibu bebelkan hakim..hehehe:p

Related Posts with Thumbnails