Friday, November 26, 2010

cerita malam tadik

kesian anak bujang aku yang sorang ni.. dah lama tak sakit gigi..gara2 marathon makan gula2 pemberian tok ah time balik kg last week dapat lagik sekali sakit gigi ni..huhuu..anak sakit gigi...ibu sakit jiwa tengok anak sakit gigi..bleh gitew???

style budak hakim ni plak kalau sakit asyik merengekkkkkkkkkkkkkkkk ja..pening aku tau... dah bagi ubat, pujuk2 tepuk2 nak bagik dia lali... akhirnya tertido gak dengan linangan air mata..uhh sadis betoiiii...


dah selesai tdokan siabang... tengok2 lantai...hayya... sapa buat ni? kan ibu baru jerk kutip masuk bakul!!!
cuba tengok...budak ni..buat dekkkkkkkkkkk jerk...geram tau!!! shiom sket!! sudahlah magrib tadik kamu buat kenduri dengan abang kamu habiskan losyen 1 botol tuang atas tilam...hayya... menguji kesabaran betoi la...

nota hati: entry segera/nak cepat...kesian blog aku ni ha..bersawang..hati meronta nak blogwalking..uwaa sungguh aku tak sempat..pandang2 jeling2 jerk..:P

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

4 comments:

azimah-Butik Nur Kasih said...

sian acik cikin bz erk. wei aku ingat anak aku jer lagu tu. anak mu pun sama yer hahaha....serius stress kdg2.

Syikin said...

hahaha.. budak ngader mcam anak aku cam tu la.. wal hal aku ni garang marah dia tiap2 hari.. marah2 pun ibu gak dicarik bila sakit..hehehe
stress? mmg... aku mmg cepat stress bila dgar anak melalak..hahahha

Zana said...

cantiknya baju arissa!!!....

Syikin said...

heheh..mesti la cantik..tengok la sapa yg bagi...hehehe makaceh..setiap malam nak pakai baju yang dalam beg tu ja...:)

Related Posts with Thumbnails