Tuesday, October 12, 2010

kesian anak ibu...:(

 lokasi skarang (12.10.2010) :DEMC shah alam..hari ke2
kes: cirit birit almost sminggu+ ada darah dalam najis 
dikuatiri jangkitan bakteria atau usus luka...huhuhu

semoga anak ibu yang sorang ni cepat sembuh.. ni kali kedua asrissa masuk wad sebab yang sama..dulu masa umur dia 6 bulan..sedih oo tengok time kena cocok drip..uwaaa...

muka kesian arissa

 lepas kena drip antibiotik...lentokkk seharian..


nota hati : masih sempat si ibu berblogging dan berFB..bosan kat sini terubat jua.... arissa tengah melayan tom n jerry ..dia juga bosan berkurung kat bilik..apa boleh buat...:(

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

7 comments:

azimah-Butik Nur Kasih said...

eeee korang berdua kena kuat tau! sian sgt kat arissa....semoga cepat sembuh. tp ok pe DEMC skang, mcm hotel 4stars hehe..

Syikin said...

thanks gmah.dari segi kebestan facilities mmg la cam hotel..hehehe tapi cam nak suruh duduk lama ja kat sini..hehehe dulu same case kat hosp klang..cepat ja dorang ambik sample n treatment...:(

εïз mummyHaza εïз said...

kesian arissa.. Sabar yek..

Zana said...

moga arissa cepat sembuh.....
kurang skit kot boring dgn gadget2 yg kami bwk td...hehehehe

Syikin said...

haza-thanks ya

zana- tima kasih mai melawat tadik..dia suka smua gadget2 tu.. thanks ya..:)

zuzie's life story said...

yer...kene ingats eme eh...gadget2 tu anti zebra bagi, anti lolipop, anti belon...pastu lg satu tadi anti pe eh??? lupe rrrr...kekekekke

p/s :::: we have silent very2 silent reader...pls take note....ekekekekke

Syikin said...

terima kasih auntie2..1 lagik auntie munchies lorrr..
ya saya sudah mengambil nota kaki serta nota tangan mengenai silent readersssss..akakakakak

Related Posts with Thumbnails