Thursday, September 30, 2010

Sebelum pulang....

cehh tajuk cam apa ja kan.... pulang ke mana? pulang kepangkal jalankah???
pulang ke sarang burung la kaedahnya.... my sweethome...from kedah to klang..singgah sebentar ke Penang..mencarik pasal...

seumur budak kecik ni...belum penah bawak dia g jalan2 kat taman botani ni...selalu cakap je kat dia ada monyet... tapi dia blum penah tengok monyet yang real... so walaupun ujan renyai2 + jem teruk kat penang sampai sesat2.. kami bawak jugak arissa dan hakim ke taman botani penang...:)

teruja....

tengok ini... aku plak naik scary.... sedikit ganas kera2 ni..huhuhhu

aik... kenapa plak bukan aku di situ....
jeng3... itu kakak ipar aku lorrr... aka angah kesayangan hakim
  

naik tram yang tak gerak2..:P
6pm already..sudah x jalan lorrr

kalau mai penang tak syiok la tak melilau carik pasal kat sini kan..
padang kota...ambik angin laut...

ramai plak yang dok pasang jerat kat sini... tapi alhamdulillah jerat2 tu semua tidak mengganggu gugat iman aku n hubby... i just say to my son.." tengok je tau.."
as usual hakim akan kater.." yer la ibu...hakim tengok jer.."sambil buat muka kesian kat pak cik yang jual pistol bubble tu.. dapat try tekan sekali dua... cukup la..kesian kan..hehehehe.. tapi bagus...ni cara mendisiplin kan anak2... bukan semua benda yang diminta akan ditunaikan... when i say no.. it really mean NO!! ganas tak aku?
 

angin bertiup sepoi2 bahasa layan rojak kan ke nikmat namanya tu kan....

acara hari tu tamat dengan melayan ikan bakar kat telok tempoyak..tak berapa best sangat sebab restoran faveret masih lagik tutup cuti raya...huhuhu... bertolak balik ke selangor jam 10pm...

nota hati: teringin nak p holiday tapi kat mana ya..huhuhu

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

2 comments:

azimah-Butik Nur Kasih said...

cikin hujung thn ni kita konvoi bwk anak2 pi melaka nak tak??? jom lar jom lar....

Syikin said...

melaka? emm best gak tu... bleh wat proposal kat en rizal..:)

Related Posts with Thumbnails