Monday, September 20, 2010

padan muka!!!

padan muka siapa?
 dah tentu la padan muka aku...
 pagi raya kedua... punya la xtreme nak mengiron baju raya ke-2 dan ke3.. dasar perempuan kan..baju raya harus 4-5 pasang mengalahkan anak2..muahahah
disebabkan aku ni dungu sket tak dapat nak agak tahap kepanasan iron tu ditambah plak kain ala2 nipis kulit bawang maka...zassss baju aku dengan jayanya telah berlobang tanpa sempat dipakai walaupun sekali..uwaaaaaaaaaaaaaaaa bencik!!!!!!!
walaupun baju ni tidak la mencecah ratusan ringgit tapi aku amat sentap dengan kesilapan tangan sendiri tau...huhuhu
 
 close up sket
 besar .... ada la sebesar tapak tangan..kena plak dekat pesak..nasib baik..tengah pikir nak modify cam na ni agar bleh aku pakai gak baju ni...emmmmm
Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

6 comments:

~~Ciklinn~~ said...

alahaiii takde jekilah tu nampaknya nak pakai baju tu.. huhuhuh...

maaf zahir batin yer

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

aduhai..siannye
sib baik baju 4 5 pasang..if tak..naya gak tu tak berbaju raya..ehhe

selamat hari raya..:-)

Mimie Fazira said...

cikin ... nasib baik tang pesak kan .. takdak kain balance ... buat pesak baru la ... kalau tak pun hang curik tang kain ....

Syikin said...

ciklin- slamat arie raya juga..
u la nampak gayanya lambat lagik la nk dapat pakai bj tu..nk kena edit dulu..hehehe

Syikin said...

rose- ala time raya je la 4-5 pasang..kira stok setahun tu..huhuh
selamat arie raya

Syikin said...

acik mimie-ingat nk carik dulu kain yang serupa kat kedai tu..kalau x dak..ingat nk carik kain kosong jerk..ala2 fesyen la kan pesan kain kosong...hahahah..belasah jerk

Related Posts with Thumbnails