Sunday, March 15, 2009

Outing day...Mines

Hari ni dah plan baik punya dengan cik abang...dia nak ajak shopping2 n tengok wayang coz katanya dah lama tak tengok wayang berdua.. aku on aja.. siap packing baju n susu untuk 2 beradik ni untuk dihantar ke umah ibu izat mereka..alih2 bila aku call anak dara dia cakap dia pi kenduri kat tingkat 2 umah dia.. nanti balik la..la.... kesian plak aku nak susahkan dia..tak tahu plak aku hari ni ada kenduri..salah aku jugak tak cakap awal2..just mention kat dia kalau nak hantar kids nanti aku call..huhuhu
Plan bertukar...... kupakaikan hakim "baju jalan" and kami pun terpaksa redha outing dengan kids today..huhuhu..hancur berkecai harapan aku nak ngabiskan duit cik abang hari ni... dah kuar rumah tak tau plak nak pi mana..(mmg kami selalu cam gini..kluar tapi tak de tujuan... ngabiskan minyak keter jerk).. pusing2 roundbot..dapat la idea... antaranya..JJ bkt Raja... tak best.. Mid valley...jem...emm..Mines ja la..
Dah lama jugak tak datang mines...hampir setahun agaknya.. jalan punya jalan ternampak la orang jual2 mainan... so dia pun duduk bersila main maiana kat situ..sebelah gerai mainan tu ternampak la plak benda alah ni... emm apa lagik anak teruna aku tu selamber ja pi naik bear tu.. si abah pandang si ibu...si ibu anggukkan aja... green light..si anak apa lagik...senyum tak mau..mau la... tengok!!!!! bear pink jugak dipilihnya.....


Dah habis naik bear..dia naik benda alah ni plak..disebabkan train ni jalan pusing agak jauh..satu floor dia pusing so si ibu dan si kecik pun join sekali..kelakarkan...hahahaha


Lenguh dah kaki aku pusing2 kat dalam Mines tu.. so kami pun makan jek kat FC kat situ..hakim dan abah mula2 makan nasik ayam..lepas tu bedal plak sizzling mee... badan kurus tapi makan...emmm... aku just makan tom yam soup jek..tak snap coz lapar sangat...adik? dia minum susu sajor...senang kojer den..


so yummy
Pukul 1.30 kami pun cabut balik coz kids both dah lalok..nak titun.. si adik sleep dalam stroller si abang nak sleep kat mana ibu?...dlm keter la... sampai umah semua zzzzzzzzzzzz

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

4 comments:

Marini said...

Salam, selalu hantar hakim ke rumah bs, ada masak untuk dia tak? Tak tau nak masak apa utk farhana. Asyik2 bubur atau sup... Mesti bs dia igt aku ni pemalas...

Syikin said...

dulu pengasuh lama aku masak..mmg itu la makanan kesukaan budak2..sup.. tak pon ko try buat masak kicap ker..best gak..skang dah tak masak.. pengasuh tu masak...lega rasanya tak payah berkungfu pagi2

HOMESTAY D’SIERRA ALAM SURIA PUNCAK ALAM said...

salam...
weip, aku nak jmput hg 1 family mai kenduri doa selamat/house warming on 29/03/09 (ahd)..11.00-12(tahlil/doa slmt), 12-5pm (mkn)..addr : No.16, jln KE 8/1H, Kota Emerald (West) Rawang.direction>dr plus iway exit rawang/btg berjuntai-lps tol,msk kiri-jmpe ptronas,caltex,jambatan-pas jmbatan jmpe tepik lite x function msk knn-trus l/krg dlm 1.5km,jmpe tsk blah knn,msk knn lg-dlm 30m,msk kiri plak,msk post guard-ckp kat guard keling/bangla situ no & jln umh aku, pas post guard msk knn,trus smpai lorong last skali, parking kete kt mana2 yg bersesuaian & jgn block kete org, nnti kena marah,,hehehe..jemputla yea...shani jmput kenduri???

Dr Purva Pius said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

BORROWERS APPLICATION DETAILS


1. Name Of Applicant in Full:……..
2. Telephone Numbers:……….
3. Address and Location:…….
4. Amount in request………..
5. Repayment Period:………..
6. Purpose Of Loan………….
7. country…………………
8. phone…………………..
9. occupation………………
10.age/sex…………………
11.Monthly Income…………..
12.Email……………..

Regards.
Managements
Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

Related Posts with Thumbnails