Thursday, March 12, 2009

Alhamdulillah..

alhamdulillah..rezeki Arissa untuk hari ni... aku baru lepas pump susu utk anak kesayangan. walau sibuk macammana pun aku tetap akan curi masa utk pump susu untuk si kecil. hari ni tak la banyak sangat cuma 8oz. jadik la..salah aku jugak skali ja pump. kalau dulu masa hakim 2 kali aku pump. pagi n petang. now tak sempat..sedar2 dah lunch time. so petang je la sekali pump. hasrat dihati nk beli spectra 3.. akan dipikirkan.. Avent isis aku tu macam dah tak function ja..geram aku..better aku pump pakai tangan. cepat sket.. 1/2 jam settle for both. adakah wajar untuk aku pertimbangkan nak sambar spectra3... kawan aku beli 500++, tapi tadik tengok kat blog adha cuma 400++ for double...nk kena pujuk cik abang la nampak gayanya..kalau dia tak moh beli aku beli sendirik la jawabnya...huhuhuhu.. demi kebaikan si kecil, pejam mata jerk la..

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

4 comments:

Ciklinn said...

wah syioknyer..... tingat lak menyusukan baby dulu......dah berapa hari yer?

ZaiY said...

salam..
hai syikin, tahniah dikurniakan seorang lagi anugerah dr Allah. alhamdulillah syikin dpt menyusukan baby dgn susu ibu yg mmg tiada tandingan.thanks krn sudi sggah kat blog sy.

Syikin said...

ciklin.. 17hb ni genap la umur arissa 3 bln.. niat di hati nak susukan dia sampai 2 tahun..insyaallah...paling tidak setahun macam abang nya dulu..

Dr Purva Pius said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

BORROWERS APPLICATION DETAILS


1. Name Of Applicant in Full:……..
2. Telephone Numbers:……….
3. Address and Location:…….
4. Amount in request………..
5. Repayment Period:………..
6. Purpose Of Loan………….
7. country…………………
8. phone…………………..
9. occupation………………
10.age/sex…………………
11.Monthly Income…………..
12.Email……………..

Regards.
Managements
Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

Related Posts with Thumbnails