Saturday, December 6, 2008

Doakan aku selamat ya

Hari ni hari terakhir aku bekerja untuk tahun ni kat opis aku ni...hehehehe
Esok aku dah start cuti bersalin. Saja ambik cuti awai skit. penat la kerja..lagi pun cuti tahunan banyak lagik. ni pun setelah aku ambik 12 hari ada balance dalam 10 hari lagi cuti aku. Nanti nak mintak boss carry forward ja ke tahun depan. Bulan 4 dapat cuti baru..insyaallah lagik 28 hari..pehh banyak tu..hehehe.

Doakan aku dipermudahkan dan dapat bersalin normal kali ni ya. Due 29.12.08. tapi aku berharap sangat by 38 week aku dah selamat bersalin..kot2 la mewarisi macam Hakim dulu... tak larat dah membawa diri yang semakin hari semakin jelas tahap "kepigunan" aku ni. Jalan pun tak larat, sakit pinggang, sakit kaki...macam2 sakit lagik la...dulu 1st time pegnen aku pun dah tak ingat samada aku melalui ke tak semua sakit2 ni.. tapi rasanya aku aktif sket kot berbanding yang kali ni..

Seribu satu perasaan ada skarang ni... apa-apapun kita raya dulu..nak makan puas2 dan rileks puas2 kat kg...hehehehe.. Kepada kawan2 selamat Hari raya Aidil Adha, selamat tahun baru dan Kongsi Fa Chai... aku sekalikan ja semua sebab nanti kang bulan 3 baru aku masuk opis semula dan bleh online... Tapi kalau aku tak tahan sgt ku mintak ja Mr. Rizal pasang internet kat kg..hehehehe bleh gitew?

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

1 comments:

intan said...

dh bersalin ker?lama xupdated kt kg kot

Related Posts with Thumbnails