Friday, December 5, 2008

Shopping lagi..

Pagi ni aku keja luar...biasa la pi Biro settlekan kerja sket... pastu aku menyinggah jap kat sini

Tak banyak pun yang aku borong. Sekadar sehelai dua jeans dan baju sket. Dah makin mahal. even jualan kat Kilang pun tak banyak beza dengan kat luar. Tapi kalau dapat grab gaun2 cun atau jeans tu memang berbaloi la coz kat luar kalau tak dak diskaun bleh tahan jugak harganya. Setengah jam ja aku kat sana...settle... lagik pun penat. kalau makin lama makin nipis dompet aku yang memang sedia nipis ni.. hai banyak betul dugaan dihujung2 tahun ni..

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

3 comments:

Ciklinn said...

syikin kat mana yerk warehouse nie... nak pergilah jenguk2..

wanie said...

kat mana ye warehouse sale ni...nak pegi cari baju irfan jugak ni

Syikin said...

Kilang kiko kat puchong. cik Lin tau tak DHL puchong? nak senang ikut giant puchong pun bleh... dari giant terus ja sampai jumpa kilang haier sblh kiri.. so ambik kiri. simpang pertama belok kiri..terus sampai nampak kilang kiko..tapi ni sale baby kiko tau..saiz dari NB ke 3-4 tahun ja kot.

Related Posts with Thumbnails