Monday, October 1, 2012

kau milikku

edisi melalut...
awal bulan hari tu jalan2 cari pasal kat tempat feveret...feveret la sangat kan
maka hati terpaut pada yang ini
mulanya en suami tak setuju untuk beli
tapi setelah diayat2... maka last week dia dah belikan..
hip2 horrey!!!
lepas ni nak buat ayat beli bby cot la pulak..
kwang3...
yang kalerful ni letak kat tingkat bawah..senang nak monitor nanti..:)
 
disebabkan budget dari segi kelengkapan baby tak banyak yang beli baru terutamanya baju baby
maka kita lebihkan sedikit bab2 gadget ni..
katil baby abang hakim dan kakak arissa dah rosak...
padan la beli pon harga murah2 ja kan..:P
 
Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

4 comments:

TeacherAzimah said...

Aku jeles bila ko dpt smartphone free. Tp yg ni paling aku jeles! X kira arr aku nak preggy lg thn depan lps habis semua percutian yg aku dah book ni hehe... Pastu kan aku tgk fesyen baju pregnant skang pun meletopppp tak mcm 5-6 thn dulu

Syikin said...

haaaaa... ini jeles yang membina ni.. ada bby best ooo baju pegnen aku semua aku beli baru.. sehelai je yang lama ( ni bg semangat ni..) long dress pon cun2 wei..hehehe.. aku doakan ko cepat2 dapat baby..:)

TeacherAzimah said...

nampak gayanya aku kena lelong arr koleksi maternity dress yg aku ada ni hahaha

TeacherAzimah said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails