Thursday, March 31, 2011

Habit..Si Hakim

pelik tapi benar
tapi tak la pelik sangat pon kan..cuma jarang2 dibuat orang..

budak Hakim ni seingat aku... seawal usia 7-8 bulan sudah pandai pegang benda ni
apa tu? label/saiz/tag pada baju @ seluar..
sedap kot bila pegang..main2 dgn tag tu
kalau dulu dia akan main time dia nak tidur.. macam penenang la bagi dia..
tapi sekarang dah makin kritikal..
sambil tengok tv pon carik baju dalam almari...yang ada tag..
pening ibu tengok bila 2-3 helai baju bersepah gara2 si Hakim main tag baju tu..
bertambah2 asyik main tag bila time dia menyusu...
alahai la Hakim....
nasib baik tabiat ni tak terbawak2 bila p jalan2
ohh ya hampir ibu terlupa...
bila keluar berjalan..hakim main tag baju atau seluar juga...
tapi yang dia tengah pakai!!!
.
.
.

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

2 comments:

Mama Tuah said...

xpa.. habit yg xmenyusahkan org pasai benda tu ada ja kt baju/sluaq. yg aku dok geram kt si Tuah ni xmau nak berpisah ngn ken napkin n botoi susu lg. grrrr!!!!

ZanariahMdzain said...

Hahaha..imran lak habit dia nak tido kena pgg tgn papa dia..kalo papa dia x dak, barula tgn mama dia laku..

Related Posts with Thumbnails