Thursday, November 3, 2011

cuci sawang

ish..umah sapa la ni..banyaknya sawang...
dush3.. ashimmmmmm sah banyak habuk..hahahaha
lama sungguh x berupdate.
mohon maaf pada kawan2 yang masih sudi singgah blog saya yang tak seberapa ni, kunjungan anda berakhir hampa sebab blog tidak berupdate..maaf dan terima kasih!!!
ada yg buzz kat ym ada yang bertanya via FB. ada jugak yang merisik melalui sms.. terharu saya..sob2..

ni pon mood masih wing muing. kenapa? sebab banyak perkara berlaku on october yang tak dapat saya ceritakan disini..sob3...

entry kali ni jugak jari jemari dan otak saya baru nak start enjin.. jadik saya sajikan dulu 2 keping gambar kontroversi..cehhh tak de la tahap kontroversi errot pajirot

cuba ushar si ibu buat apa? hahahha



mendaki... huhuhu every year g tempat samaaaaaaaaaaaa ja... sob2..

x nak cerita panjang2.. biar dulu acik ckin bertapa mencarik idea..muahahahaha.. apsal aku semakin sengal skang ni ya.. EPO please...

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

4 comments:

TeacherAzimah said...

cikin... ko ok ke? actually ada byk yg aku nak story kat ko tp masa tak mengizinkan..sgt busy!err.. klu tak kisah, aku sudi jer nak dgr citer ko huhu

Syikin said...

hahah gmah. aku ko ja.. keje umah n keje opis yg menghambat hari2.. busiersss gak.. aku tggu gak story ko ni.. nanti kita ym via phone k. viber app dah install tapi x leh pakai apsal ntah..huhuhuhu

TeacherAzimah said...

ok blh jer ym TAPI masa aku 'free' yer hahaha...harap memahami maksud aku yer :P bila masa tu tiba, aku roger ko. btw, sbgi intro: semua tlh berakhir...

Syikin said...

aku paham maksud ko. aku dah lama belajar gelombang otak..hheheh ko intro lagik2 la aku paham. x sabar ehh nak dengar story ko

Related Posts with Thumbnails