Friday, April 15, 2011

dah lama tak membowling!!!

last 2 weeks (1.4.2011...adoi citer lama baru nk update..tengah ada mood baik cepat2 aku update...hehehe opis berbesar ati nak belanja staff main bowling..main sampai pengsan...
memang rasa macam nak termuntah dah baling bola bowling.. nak abiskan 2 game.. mana taknya..suka2 hati ja turn orang pon aku belasah..turn aku dah tentu2 la aku yang main..anyway enjoy la that day... thanks to my boss tetiba baik ati nak belanja ahkak2 main bowling..time keja plak tu..kelassss..hahaha

sebelum main bowling layan perut dulu sampai muncit..kat Hartz Chicken bayar RM20 makan le berapa kali dan berapa lama nak makan..perut comel aku je yang tak mampu makan banyak2..huhuh abang jangan jeles ya
lepas tu baru main bowling..jom layan pic acik ckin n fwen..

me, pika n zana

                                                                  sebahagian yg join

  we all suka makan:)

yang aku makan

 with our Excutive Director..sporting moting..love it!!

tu diaaa aihhh..masuk longkang lagik dan lagik..tahniah acik kikin

 yang ada... sebahagian je..yg ujung sekali berbaju hijau skuad malaysia tengah prektisss

nota hati: setelah hampir 5 tahun x main bowling..sakit terasa jari jemari dan urat sarafku..nampak benar dah tua..:P

Terima kasih kerana mengunjungi blog Syikin. jemput datang lagi ya...

1 comments:

Zana said...

tu dia aihh...sekali harung....hehehehe

Related Posts with Thumbnails